Tuesday, 4 August 2015

Mango on-line store drama pt. II

Čim mi statistika broja posjetitelja bloga počne naglo rasti, znam da je (vrlo vjerojatno) u Mangu sniženje... Shoppingiranje u Mangu nikad nije dosadno, zar ne? =)

Ali, dogodilo se i to, "opekla" sam se i ja... Nakon desetak puta, koliko sam kupovala preko on-line shopa, moralo se dogoditi i jedno lošije iskustvo. Još uvijek je statistika na mojoj strani, pa se neću previše žaliti... Pišem ovo samo zato da ne paničarite previše i da znate što trebate napraviti.
b
Dakle, prije neka dva mjeseca naručila sam sako i torbu, no doma mi je došlo sam jedno od toga dvoje. Samo da napomenem da mi je paket došao u redovnom roku, s malo dužim vremenom pripreme od dva dana. Prvo sam pričekala kojih dan-dva, u slučaju da mi pošiljka nije razdjeljenja na dva paketa (jer sam skužila da, kada mi ne hvata tracking number, pošiljka dolazi u više paketa), no nič nije došlo. I što sada? Pa, prvo sam im poslala privatnu poruku preko njihove Facebook stranice, no nisam dobila nikakav odgovor. Onda sam detaljno prekopala njihovu web stranicu i naišla na FAQ sekciju i ovaj link koji vodi na obrazac koji sam ispunila. I sljedeći dan sam dobila dva odgovora.
b
Prvi mi je oko 13h stigao na messenger, uz ispriku, gdje su me pitali u kakvom mi je stanju stigla pošiljka. Kada sam opisala da mi ne izgleda izmanipulirano ili naknadno pakirano, dobila sam odgovor da će mi pokušati poslati novu torbu (jer mi ona nije stigla), te da ću mailom primati daljnje obavijesti. Oko 18h, malo prije druge poruke na messengeru, mi je stigao odgovor na mail, na pitanje koje sam postavila u obrascu - da torbe nema na skladištu, te da će mi novac biti vraćen na račun s kojega mi je "skinut" za plaćanje u roku od 2-12 dana, ovisno o banci. No to se nije dogodilo. Dogodilo se da mi je cjelokupni iznos vraćen u roku od 24 sata na račun. Ista stvar se ponovila i nakon dva tjedna, kada sam naručila sandale. Sandale su mi naplaćene, ali je ispalo da ih nema na skladištu. Razlika je samo u tome što su me oni obavijestili da će mi vratit novac, bez moje intervencije.
b, Dora

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by and reading my blog.
Feel free to leave a comment, opinion or advice.
Dora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...