Monday, 19 June 2017

Kako se zaposliti?


S obzirom da sam nedavno poslala svoju stotu (manje-više) prijavu za posao, očito da baš i ne znam odgovor na to pitanje. Ali sam u ovih godinu dana aktivnog traženja posla postala ekspert za pisanje životopisa i molbi, naučila razaznati „namješten“ natječaj od onog koji to nije (barem tako mislim) i puno drugih stvari za koje smatram da bi bilo korisno podijeliti. Možda nekome i pomognem. Ili nekoga nasmijem. A možda i oboje, ako budne sriće.

Za početak, malo statistike...

Ne samo zato jer ja zaista volim statistiku, nego i zato jer ponekad ona može služiti kao dobra utjeha npr. Ali mama svi su pali ispit. Ili Samo nas par je prošlo. Dakle, posao tražim aktivno od siječnja 2016. godine. U studenom 2015. godine sam završila stručno osposobljavanje, u prosincu položila stručni ispit. U veljači sam bila na Erasmus razmjeni, a od svibnja do kolovoza sam traženje posla stavila na led jer sam imala jedan privatni angažman i jedan fantastičan ljetni posao koji su zahtijevali punu posvećenost, a ja volim posao raditi temeljito. Tako da moje traženje posla traje nekih 13 mjeseci. Prije završetka SOR-a sam bila na par testiranja, a prije samog SOR-a nisam vodila evidenciju, tako da ova (moja) statistika nije 100% točna i potpuna, ali može dati dobar uvid.

Ukupan broj poslanih prijava: 99 (cca 7 po mjesecu, jedna svaki četvrti-peti dan) od toga
- prijava na natječaj za posao: 88
- otvorena prijava: 11

Broj poslodavaca koji su odgovorili na prijave: 65 (65,6%)
- odgovor na prijavu na natječaj za posao: 60 (68%)
- odgovor na otvorenu prijavu: 5 (45%)*
* NAPOMENA: radi se o odgovorima na otvorenu prijavu koje mi je uputila živa osoba (najčešće osoba iz HR-a), nisam računala automatski odgovor, ako bih ih dodala, tada bi bilo ukupno 8 odgovora (72%)

Broj prijava koje su rezultirale pozivom na testiranje ili razgovor: 42 (65%)
- prijava na natječaj za posao: 40 (67%)
- otvorena molba: 2 (40%)

Razlozi zbog kojih 23 prijave nisu rezultirale pozivom na testiranje ili razgovor:
3 - kod otvorenih molbi, spremljen životopis u bazu podataka, trenutno nemaju potrebu za zaposlenicima mojega profila
11 - ne ispunjavam formalne uvjete natječaja
8 - moje obrazovanje i radno iskustvo ne zadovoljavaju poslodavca
1 - pozicija interno popunjena u međuvremenu

Kod neispunjavanja formalnih uvjeta natječaja, radilo se o:
2 - nisam imala navršenih 12 mjeseci (godina dana) radnog iskustva u struci/odgovarajućim poslovima, tj. upisanih u evidenciju iz HZMO-a
3 - nisam imala dovoljno radnog iskustva općenito
2 - imala sam previše radnog iskustva
2 - nisam imala radnog iskustva dovoljno na odgovarajućim poslovima
1 - previsoka stručna sprema
1 - neodgovarajuća stručna sprema

I tu ću stati sa statistikama, zasada. Statistiku ulaska u drugi krug testiranja nema smisla davati jer je puno natječaja imalo samo jedan krug (razgovor), a nekoliko natječaja je bilo poništeno. Također, neki selekcijski procesi još uvijek u tijeku, tako da ne bi bila ni točna.

Ako itko zaluta na ove stranice, recite mi koji je vaš response rate? Koliko dugo tražite posao?
b,  Dora

NAPOMENA: svi brojevi su zaključno s datumom 31.05.2017.

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by and reading my blog.
Feel free to leave a comment, opinion or advice.
Dora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...