Monday, 24 July 2017

5 iskustava s 5 testiranja


Testiranja i razgovori za posao mogu biti vrlo stresni. Ponekad, ako su osobe s kojima razgovarate dobri psiholozi (ne mislim pri tome nužno na osobe koje su taj poziv profesionalno odabrale) taj stres vam mogu značajno smanjiti, ali ponekad mogu poprilično povećati. Kako sam u ovih godinu i malo više dana, koliko tražim posao, bila na dosta razgovora i testiranja, ovo su neka moja iskustva koja sam smatrala da bi bilo dobro podijeliti.
Omega software – RAZINA PROFESIONALNOSTI 1/5
Voditeljica HR se javila 3-4 tjedna nakon prijave s mailom u kojem nas obavještava o testiranju koje će se održati sutradan (rok je bio manji od 24 sata). Na testiranju, koje je kasnilo, ostavila nas je bez ikakvog nadzora. No, taj dio je poprilično čest i ne bi zaslužio ovu ocjenu da s testovima nije isprintala i list s odgovorima, nadam se zabunom, petero od sedmero kandidata. Kada je shvatila svoju pogrešku, nakon dvadesetak minuta testiranja, ušla je u prostoriju i rekla da testove ne može priznati kao valjane (nama koji smo imali odgovore), oduzela nam ih i ljubazno rekla da će se nam se javiti za dalje. Ostalih dvoje, koji (valjda) nisu imali odgovore, je ostavila da rješavaju. I javila se za desetak dana kako nismo ušli u daljnji krug testiranja. Iako je pogreška bila njezina, te bi logički bilo da zakaže novo testiranje, ona je odlučila da je ono bilo valjano i da smo se mi sami diskvalificirali.

Infobip - RAZINA PROFESIONALNOSTI 3/5
HR konzultantica iz Infobipa me je zvala prije više od godinu dana jer je našla moj životopis u svojoj bazi podataka i jer im moj profil baš odgovara za radnu poziciju. Razgovor je završio dogovorom da će me kontaktirati kroz nekih tjedan, dva s terminom razgovora u njihovoj zgradi. Taj razgovor se nije nikada dogodio. Kako sam preko ljeta imala drugih poslovnih obaveza, ispalo je da ionako nisam mogla, pa je situacija ispala na obostranu korist. Krajem kolovoza vidjela sam oglas za poziciju za koju su me intervjuirali pa sam se odlučila prijaviti. Javili su mi se i ponudili mi termin razgovora na koji sam pristala. Razgovor je bio u njihovim prostorijama i bio je izrazito ugodan i prijateljski. Toliko ugodan, da se na momente činilo kao da sam na pregovorima prilikom potpisivanja ugovora. Završio je dogovorom da će mi se javiti kroz maksimalno dva tjedna za sljedeći krug. Do dana današnjeg nisu.

Jamnica - RAZINA PROFESIONALNOSTI 3/5
Tu ih stavljam na listi zbog HRice koja je meni bila na intervjuu i kako je sam intervju odrađen. Intervjuirana sam u sobi gdje je istovremeno bio još jedan intervju. HRica je sjedila u stolici kao da je u nekom svom lokalnom kafiću i neprestano si popravljala remen. Imala sam osjećaj kao da me uopće ne sluša. Također nije se ni predstavila na početku, za vrijeme niti na kraju intervjua.

McKinsley - RAZINA PROFESIONALNOSTI 4/5
Prije testiranja dobiješ sve relevantne informacije (kada, gdje, tko će te dočekati...) dovoljno rano da se uspiješ organizirati i pripremiti se. Testiranje je točno takvo kako i obećaju. Moja zamjerka je u tome što ti obavijest o tome da ne ideš dalje dolazi iz Mađarske (yep, Mađarske) od Andree Egri za koju imam razloga vjerovati da nije živa osoba. Na kraju maila u kojem te obavještava da nisi zadovoljio za ulazak u drugi krug, da će te držati u bazi podataka i zaželi ti sve najbolje u tvojoj "carrier", također kaže da joj se obratiš ako imaš kakvih pitanja. Moje pitanje je bilo koji rezultat sam točno postigla, ali nisam dobila odgovor na to pitanje nikada.

Infinum - RAZINA PROFESIONALNOSTI 5/5
Imam samo riječi hvale. Sva obećanja su ispunjena: Od toga kako bi testiranje/intervju trebao izgledati, kada će se javiti, tko bi trebao biti na intervjuu. Dovoljno rano su datumi javljeni tako da se stigneš pripremiti. Zaista najbolje iskustvo do sada.

b, Dora

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by and reading my blog.
Feel free to leave a comment, opinion or advice.
Dora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...